مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 22:372022-01-22بين الملل

تأکید گروه های انقلابی بحرین بر محاکمه ائتلاف سعودی و آمریکا به خاطر جنایت در یمن


گروه های انقلابی بحرین تأکید کردند که آزادگان جهان باید خواستار محاکمه رهبران ائتلاف سعودی-اماراتی و حامیان آنان به ویژه آمریکا و صهیونیستها به عنوان جنایتکاران جنگی و عاملان کشتار انسانی در یمن شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروههای انقلابی بحرین و مخالف رژیم آل خلیفه با انتشار بیانیه ای، کشتار مردم یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی را محکوم کردند.

پایگاه خبری جریان تیار الوفاء الإسلامی (جریان اسلامی الوفاء) ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، حمله وحشیانه اخیر و تنش زایی جنون آمیز علیه مردم یمن توسط ائتلاف شرور سعودی-اماراتی که جنایات وحشیانه علیه بشریت را با پوشش مستقیم آمریکایی-صهیونیستی انجام می دهد، لکه ننگی بر پیشانی جامعه بین الملل است .

گروههای انقلابی بحرین با بیان اینکه این جنایت با ابتدایی ترین ارزشها و اصول اخلاقی و انسانی منافات دارد، سکوت مشکوک و شرم آور جامعه بین الملل در قبال این کشتار را محکوم کرد.

این گروهها از همه آزادگان جهان خواستار تحرک جدی و مسئولانه برای توقف فوری تجاوز به یمن و همچنین اعمال فشار  برای محکومیت این عملیات مجرمانه شدند.

گروههای مذکور تأکید کردند که آزادگان جهان باید خواستار محاکمه رهبران ائتلاف سعودی-اماراتی و حامیان آنان به ویژه آمریکا -شیطان بزرگ- و صهیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید گروه های انقلابی بحرین بر محاکمه ائتلاف سعودی و آمریکا به خاطر جنایت در یمن

تأکید گروه های انقلابی بحرین بر محاکمه ائتلاف سعودی و آمریکا به خاطر جنایت در یمن