مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 22:372022-01-22اقتصادي

هشدار نسبت به افزایش کرونا در ایلام/واکسیناسیون در برخی شهرستان ها رضایت بخش نیست


معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت:  افزایش آمار مبتلایان به کرونا یک هشدار است، گفت:میزان واکسیناسیون در برخی از شهرستان ها و برخی روستاها رضایت بخش نیست.

- محمدسبحان حسنی در ستاد مدیریت کرونا از افزایش میزان مبتلایان به کرونا خبر داد و اظهار کرد: از فرمانداران خواست تا بر رعایت پروتکل ها و زدن واکسن نظارت داشته باشند و از میزان واکسیناسیون در برخی از شهرستانها ابراز نارضایتی کرد، گفت: با افزایش تعداد مبتلایان به سویه جدید کرونا در کشور این روند افزایشی زنگ های خطر را به صدا در می آورد ما در هفته گذشته دو مورد فوتی و امروز نیز یک مورد فوتی داشتیم و این یک هشدار است.

وی با ابراز نارضایتی از میزان تزریق واکسن در برخی از نقاط شهری و روستایی از فرمانداران خواست تا بر واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت کنند.

معاون سیاسی استاندار بر ضرورت اغنا سازی افکار عمومی و حضور میدانی همکاران دانشگاه علوم پزشکی در مناطق روستایی جهت واکسیناسیون افراد تاکید کرد و افزود: همکاران دانشگاه علوم پزشکی با مراجعه به روستاها و جاهایی که افراد کمتر تمایل و دسترسی به واکسیناسیون دارند در این خصوص فرهنگ سازی نمایند.

وی تاکید کرد: ممکن است در هفته ی آینده روند روبه افزایش یا حتی یک پیک داشته باشیم و نباید مسائل را ساده انگاری کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به افزایش کرونا در ایلام/واکسیناسیون در برخی شهرستان ها رضایت بخش نیست

هشدار نسبت به افزایش کرونا در ایلام/واکسیناسیون در برخی شهرستان ها رضایت بخش نیست