مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 22:372022-01-22سياسي

آموزه های فاطمی ترویج داده شود


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه هر چه آموزه های فاطمی گسترش پیدا کند عمق آن در جامعه بیشتر نفود می کند و برنامه های ضدفرهنگی دشمنان بی اثر می شوند، - گفت: باید آموزه های فاطمی را تعمیق دهیم و نسبت به فرهنگ مخرب حالت تهاجمی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی امروز، دوم بهمن در آیین تجلیل از 18 نفر از مادران نمونه ایتام تحت حمایت خیریه آبشار عاطفه ها در لرستان، اظهار کرد: خداوند متعال نعمت های فراوانی به نبی مکرم اسلام عطا کرد اما دو نعمت کتاب و عترت سرآمد نعمت ها بودند.

وی با اشاره به اینکه عترت پیامبر(ص)، مفسر قرآن هستند و وجود حضرت فاطمه زهرا(س) موجب جاری و ساری شدن قرآن و عترت در جهان است، افزود: منطق امام زمان(عج) قرآن است و نور نبی مکرم اسلام را در این عالم پرتوافشانی می کند.

شاهرخی با تأکید بر اینکه نبی مکرم اسلام همیشه در مقابل فاطمه(س) بلند می شد شتابان به سمت او می رفت و بر دستش بوسه می زد، ادامه داد: این اوج احترام پیامبراکرم(ص) به دختر خود در شرایطی بود که رفتارهای نامناسبی با دختران صورت می گرفت به طوری که آنان را زنده به گور می کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه مقام و فضیلت مادر جایگاهی است که بهشت زیر پای او قرار دارد، ادامه داد: وقتی فعالیت های فرهنگی را با قبل و بعد جاهلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزه های فاطمی ترویج داده شود

آموزه های فاطمی ترویج داده شود