مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 22:322022-01-22سياسي

تاکید امام جمعه بوشهر بر انتصاب مدیران جوان/ قدرت ریسک بالا و تحول در جوانان است


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: انتصاب جوانان متخصص انقلابی به توسعه استان بوشهر کمک خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جوان نیرویی توانمند با قدرت بالای ریسک است که اگر تحصیل کرده باشد و نگاه انقلابی داشته باشد، می تواند فوق العاده به این نظام در گام دوم انقلاب خدمت کند.

  نماینده ولی فقیه در استان بوشهر شهرستان دشتستان را یک منطقه فوق العاده مهم، تاریخی و اثرگذار در ایران به ویژه جنوب کشور دانست و گفت: تاریخ شهرستان دشتستان سراسر بصیرت، مجاهدت، مقاومت و بیداری است.

  امام جمعه بوشهر ادامه داد: این شهرستان ظرفیت و توانمندی پیشرفت و توسعه زیادی دارد که می توانید با نگاه جدی، همکاری، اتحاد و همدلی این شهرستان را به جایگاه در خور خود برسانید.

  صفایی بوشهری بر جوان گرایی در مسئولیت های اجرایی کشور تصریح کرد: جوان نیرویی توانمند با قدرت بالای ریسک است که اگر تحصیل کرده باشد و نگاه انقلابی داشته باشد، می تواند فوق العاده به این نظام در گام دوم انقلاب خدمت کند.

  این مقام مسؤول با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان مومن و انقلابی در مسئولیت های مهم استان، بیان کرد: تحول در منابع انسانی مدیران و مسئولیت های اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امام جمعه بوشهر بر انتصاب مدیران جوان/ قدرت ریسک بالا و تحول در جوانان است

تاکید امام جمعه بوشهر بر انتصاب مدیران جوان/ قدرت ریسک بالا و تحول در جوانان است