مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 22:172022-01-22سياسي

بدهی 140 میلیاردی دولت قبل از هدفمندی یارانه ها جفا در حق ملت است


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از هزینه اعتبار هدفمند کردن یارانه ها در بخش های دیگر و بدهی برای دولت فعلی گفت: بدهی 140 میلیارد تومانی توسط دولت قبل جفا در حق ملت است.

- ، علی نیکزاد عصر شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه میدان نماز اسلامشهر که با حضور محسن منصوری، استاندار تهران برگزار شد با تاکید بر اینکه توسعه حمل و نقل ریلی بهترین راه حل رفع مشکل حمل و نقل عمومی شهرها است اظهار داشت: ایجاد دولت الکترونیک یکی از راه های رفع مشکلات شهرهایی مثل تهران و اسلامشهر است چرا که با این عمل علاوه بر صیانت از کارکنان، خدمات مورد نیاز شهروندان بروز رسانی می شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اختصاص 72 هزار میلیارد تومان از هدفمند کردن یارانه ها در بخش های دیگر توسط دولت قبل و بدهی 140 میلیارد تومانی برای دولت فعلی گفت: این کار جفا در حق ملت است.

نیکزاد با تاکید بر افزایش اختیار استانداران برای بهبود وضعیت شهرها افزود: هم اکنون 80 درصد از بودجه کشور در دست وزیران و سازمان ها و بقیه در اختیار استانداران است که باید برای اجرای بهینه پروژه ها و خدمات اختیارات استانداران افزایش پیدا کند.

وی در ادامه عنوان داشت: فروش اوراق مشارکت برای تأمین اعتبارات پروژه ها توسط شهرداری ها و تضمین بازپرداخت آن توسط شهرداری غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 140 میلیاردی دولت قبل از هدفمندی یارانه ها جفا در حق ملت است

بدهی 140 میلیاردی دولت قبل از هدفمندی یارانه ها جفا در حق ملت است