مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 22:122022-01-22سياسي

اولویت عمرانی ایلام تکمیل پروژه های نیمه تمام و مصوبات سفر رییس جمهور است


سرپرست معاونت عمرانی استاندار ایلام گفت: تکمیل پرژه های نیمه تمام و مصوبات سفر رییس جمهور در اولویت قرار خواهد گرفت و طبیعتاً در هر شهرستانی که پروژه ی نیمه تمام داشته باشیم پیگیری خواهیم کرد.

- سعید هژبری در نشست شورای اداری استان و در مراسم معارفه ی خود با بیان اینکه باید توازن در توزیع، تخصیص و تعریف اعتبارات رعایت شود؛ توسعه هر استان منوط به توازن در بخش های مختلف است چراکه بخشی نگری به استان آسیب خواهد رساند، اظهار کرد: به آقای دکتر کرمی خداقوت می گویم و قطعا از تجربیات خوب ایشان بهره خواهم گرفت و در چهارچوب سیاست های ریاست جمهوری نگرش به حوزه ی عمرانی و خدمت صادقانه و جهادی برای مردم گام بر خواهم داشت.

وی با بیان اینکه تکمیل پرژه های نیمه تمام در اولویت قرار خواهد گرفت و طبیعتاً در هر شهرستانی که پروژه ی نیمه تمام داشته باشیم پیگیری خواهیم کرد، گفت: مصوبات سفر ریاست جمهوری به جد در دستور کار قرار خواهد گرفت و جذب اعتبارات و اوراق خزانه هم مورد توجه قرار خواهیم داد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح های مهم دولت سیزدهم است، گفت: با توجه به گزارشاتی که وجود دارد اقدامات خوبی برای اجرای این طرح در سطح استان انجام گرفته که باید تداوم یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت عمرانی ایلام تکمیل پروژه های نیمه تمام و مصوبات سفر رییس جمهور است

اولویت عمرانی ایلام تکمیل پروژه های نیمه تمام و مصوبات سفر رییس جمهور است