مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 21:472022-01-22اقتصادي

اعتبار مورد نیاز برای تجهیزات درمانی بیمارستان ملارد تامین می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه راه اندازی بیمارستان ملارد از اولویت های استانداری است گفت: اعتبار مورد نیاز برای تجهیزات این بیمارستان تامین خواهد شد.

- ، عابد ملکی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اولویت های مهم عمرانی استانداری تهران، رفع موانع و مشکلات راه اندازی و خدمات رسانی بیمارستان 160 تخت خوابی شهرستان ملارد عنوان است.

وی افزود: عزم مجموعه استانداری تهران برای راه اندازی بیمارستان 160 تخت خوابی ملارد جدی است و با اقدامات قانونی و همکاری دستگاه های مربوطه این مهم محقق خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: با توجه به تراکم جمعیت حدود 400 هزار نفری شهرستان ملارد و فقر سرانه های بخش بهداشت و درمان در این شهرستان، ضرورت تسریع در تکمیل و بهره برداری پروژه مورد نظر را دو چندان کرده است.

ملکی اشاره به پیشرفت 100 درصدی این پروژه در بخش ابنیه و تأسیسات، گفت: تاکنون 70 درصد از تجهیزات و اقلام پزشکی این بیمارستان تهیه و نصب شده که بنا به اعلام رییس بیمارستان 30 درصد مابقی در بخش تجهیزات درمانی، تجهیزات داخلی و اداری نیاز به اعتباری بالغ بر 700 هزار میلیون ریال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار مورد نیاز برای تجهیزات درمانی بیمارستان ملارد تامین می شود

اعتبار مورد نیاز برای تجهیزات درمانی بیمارستان ملارد تامین می شود