مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 21:472022-01-22سياسي

سرپرست جدید معاونت اقتصادی استاندار ایلام: از تولید و ارائه آمار کذب پرهیز می کنم


سرپرست معاونت استانداری ایلام گفت: از گزافه گویی، تولید و ارائه آمار کذب پرهیز می کنم و شدیداً معتقد به مبارزه با فساد بوده و در این مسیر معتقد به تعامل با دستگاه های نظارتی هستم.

- سرپرست جدید معاونت اقتصادی استاندار ایلام: از تولید و ارائه آمار کذب پرهیز می کنم ایسنا/ایلام سرپرست معاونت استانداری ایلام گفت: از گزافه گویی، تولید و ارائه آمار کذب پرهیز می کنم و شدیداً معتقد به مبارزه با فساد بوده و در این مسیر معتقد به تعامل با دستگاه های نظارتی هستم.

شهریار عباسی در جلسه شورای اداری و معارفه ی خود اظهار کرد:با برنامه ریزی مبتنی بر دانش و خرد جمعی دانشمندان و نخبگان، می توان با استفاده از توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال مولد و پایدار بر تنگناهای مالی غلبه کرد.

وی گفت: با توجه به ظرفیت های کم نظیر استان ایلام در حوزه های مختلف مانند کشاورزی و دامپروری، نفت و گاز و پتروشیمی، گردشگری و توریسم طبیعی و مذهبی و.

می توان با اقتصاد مبتنی بر دانایی، در راستای افزایش تولید ناخالص ملی و تقویت بنیه اقتصادی مردم گام برداشت.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری ایلام با تاکید بر اینکه از نظر اجرایی، به جدایی کار اجرایی از سیاسی بازی و به تمرکز مطلق بر انجام صرف وظیفه کاری مطابق با اولویت ها و سیاست های کلان نظام معتقدم، گفت: برخوردهای اخلاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید معاونت اقتصادی استاندار ایلام: از تولید و ارائه آمار کذب پرهیز می کنم

سرپرست جدید معاونت اقتصادی استاندار ایلام: از تولید و ارائه آمار کذب پرهیز می کنم