مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 21:122022-01-22سياسي

فعالیت 13 سمن در استان قزوین برای مبارزه با مواد مخدر


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قزوین از فعالیت 13 سمن در استان قزوین در راستای مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازموجب افزایش تبلیغات سو عطاری ها برای فروش برخی محصولات شده و با عوام فریبی در مقابل جامعه پزشکی قرار گرفته اند، ادامه داد: دستگاه های ذی ربط باید برخورد جدی با عطاری های متخلف داشته باشند و رصد آرایشگاه ها به ویژه آرایشگاه های زنانه باید افزایش یابد.

رحمانی اضافه کرد: در استان قزوین 6 هزار معتاد بهبودیافته عضو گروه ان ای (NA) معتادان گمنام با گام های 12 گانه سالم مانده اند و بهبودی آنها تثبیت شده است؛ در حالی که 3 هزار نفر هم عضو کنگره 60 هستند.

وی 838 مدرسه استان قزوین را زیر پوشش کانون یاریگران زندگی ذکر و خاطرنشان کرد: از این تعداد 69 مدرسه شهرستان آبیک زیر پوشش کانون یاریگران زندگی قرار دارند که در برخی مدارس طرح توانمندسازی دانش آموزان، اولیا و مربیان به اجرا درمی آید تا به عنوان سفیران فرهنگی، اقدامات خوبی صورت گیرد.

این مسئول با اشاره به فعالیت 13 سمن در استان قزوین و دو سمن از این تعداد در شهرستان آبیک اذعان کرد: با اختصاص بودجه به دو سمن در شهرستان آبیک مقرر شده در برخی مناطق همچون مهدیه، صدوقی و مطهری با هماهنگی بسیج برنامه ها و اقدامات فرهنگی مناسبی اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 13 سمن در استان قزوین برای مبارزه با مواد مخدر

فعالیت 13 سمن در استان قزوین برای مبارزه با مواد مخدر