مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 21:072022-01-22دانش

آموزش ترم آینده دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان ترکیبی است


بنابر مصوبه هیأت رییسه دانشگاه، نحوه برگزاری کلاس ها و امتحانات درسی دانشگاه صنعتی اصفهان در نیمسال دوم تحصیلی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری دانشگاه صنعتی اصفهان، این دانشگاه اعلام کرد: بنابر مصوبه هیأت رییسه دانشگاه، نحوه برگزاری کلاس ها و امتحانات درسی دانشگاه صنعتی اصفهان در نیمسال دوم اعلام شد.

بر این اساس، کلاس های درسی مربوط به دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی 1397 به صورت ترکیبی(حضوری-مجازی) طبق توضیحاتی که در گزارش 110 سامانه گلستان اعلام خواهد شد، برگزار می شود؛ همچنین دروس عملی این ورودی نیز به دو صورت کاملاً حضوری و یا مجازی همراه با برگزاری جلسات حضوری فشرده در تاریخ هایی که متعاقبا اعلام می شود، برنامه ریزی شده است.

کلاس های درسی خاص دانشجویان مقطع دکتری، با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و به صورت کاملاً حضوری برگزار می شود و کلاس های درسی سایر مقاطع و ورودی ها به صورت غیرحضوری خواهد بود و در صورت فراهم شدن شرایط، امکان برگزاری ترکیبی(حضوری-مجازی) کلاس های این دسته از دانشجویان در طول ترم وجود دارد.

   همچنین آزمون های پایان ترم دروس تحصیلی تنها در صورتِ برگزاریِ کلاس، به صورت کاملاً حضوری به صورت حضوری برگزار خواهد شد و دانشگاه با تأکید بر حرکت به سمت حضوری شدن تمامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش ترم آینده دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان ترکیبی است

آموزش ترم آینده دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان ترکیبی است