مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 21:072022-01-22بين الملل

واکنش دمشق به درگیری های «قسد» و «داعش»


وزارت خارجه سوریه به درگیری های عناصر تروریستی «داعش» و شبه نظامیان کرد سوریه موسوم به «قسد» در الحسکه واکنش نشان داد و خواستار خروج نظامیان آمریکایی از شمال شرق و نیرو های ترکیه از شمال غرب این کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از خبرگزاری دولتی سوریه سانا ، وزارت خارجه این کشور در بیانیه ای اعلام کرد، اقداماتی که نیرو های اشغالگر آمریکا و شبه نظامیان (قسد) در الحسکه (شمال سوریه) انجام می دهند، جنایات جنگی به شمار می رود.

وزارت خارجه سوریه این اقدامات را که منجر به آواره شدن هزاران نفر از اهالی استان الحسکه شده است، محکوم کرد و از شورای امنیت خواست تا مسئولیت های خود در حفظ صلح و امنیت بین المللی و حفاظت از غیرنظامیان بی گناه بر عهده بگیرد.

خبرگزاری دولتی سوریه سانا گزارش داد: سوریه در این بیانیه خود، مجددا اقدامات نظامیان اشغالگر را که منجر به آواره شدن هزاران شهروند سوری در استان الحسکه و افزایش رنج آن ها شد، محکوم کرد و خواستار خروج نیرو های آمریکایی از شمال شرق سوریه، نیرو های ترکیه از شمال غرب سوریه شد.

وزارتخانه یاد شده در پایان بیانیه خود از سازمان های بشردوستانه و سازمان ملل خواستار حمایت از هزاران خانواده سوری شد که به دلیل درگیری های شبه نظامیان قسد و عناصر تروریستی داعش در الحسکه، مجبور شدند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دمشق به درگیری های «قسد» و «داعش»

واکنش دمشق به درگیری های «قسد» و «داعش»