مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 21:072022-01-22سياسي

مشارکت پست اصفهان در نمایشگاه مجازی کتاب تهران


این اداره کل در آستانه برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، آماده خدمت به مردم است و به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که به بهترین نحو، - ایسنا/اصفهان مدیرکل پست استان اصفهان گفت: این اداره کل در آستانه برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، آماده خدمت به مردم است و به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که به بهترین نحو، وظایف و نقش خود را ایفاء کنیم.

حمید باقری در آستانه برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب، اظهار کرد: در راستای عدالت ارتباطی که در جامعه برقرار شده خوشبختانه توانستیم در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و همچنین نخستین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان به عنوان خادم مردم در ارائه خدمات پستی به صورت مطلوب عمل کرده و عدالت فرهنگی محقق شود.

وی با اشاره به نقش پست در نمایشگاه مجازی کتاب، گفت: زیرساخت هایی که در پست فراهم شده در راستای توزیع مویرگی است و با تمام توان، پشتیبان دومین نمایشگاه مجازی کتاب هستیم.

مدیرکل پست استان اصفهان با اشاره به تعداد موزعین در استان، افزود: در استان اصفهان به ازای هر پنج هزار نفر یک واحد پستی و به ازای 102 کیلومتر مربع یک واحد پستی داریم، به عبارتی پوشش جمعیتی و مساحتی کل استان را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت پست اصفهان در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

مشارکت پست اصفهان در نمایشگاه مجازی کتاب تهران