مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 21:022022-01-22ورزشي

سومین پیروزی متوالی شیمیدر قم در مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم شیمیدر قم که که دیدارهای مرحله نخست فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را با 12 برد، 2 باخت، 26 امتیاز و رتبه دوم جدول گروه دوم به پایان رسانده، در مرحله دوم برای سومین هفته متوالی روی نوار پیروزی قدم برداشت و با عبور از نظم آوران سیرجان صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

نماینده بسکتبال استان قم در سومین هفته رقابت های مرحله دوم فصل جاری لیگ برتر بسکتبال ایران برابر نظم آوران سیرجان یک بازی سخت و نفس گیر را پشت سر گذاشت و سرانجام با حساب 63 بر 60 به برتری رسید تا بدین ترتیب با 6 امتیاز مکان نخست جدول گروه سوم را در اختیار بگیرد.

در این گروه تیم نظم آوران سیرجان با 5 امتیاز حاصل از دو پیروزی برابر نیروی زمینی تهران و رعد پدافند هوایی و یک باخت برابر شیمیدر قم در مکان دوم جای گرفته و تیم های رعد پدافند هوایی با 4 امتیاز و نیروی زمینی با 3 امتیاز در رتبه های سوم و چهارم هستند تا از یکشنبه سوم بهمن بازی های خود در دور برگشت را پیگیری کنند.

شاگردان مهران شاهین طبع در در مسابقه هفته نخست از دور برگشت مرحله دوم از ساعت 17:30 دقیقه روز یکشنبه سوم بهمن ماه در تالار آزادی برابر تیم نیروی زمینی قرار می گیرند و در ادامه تا یازدهم بهمن ماه برابر رعد پدافند هوایی و نظم آوران سیرجان صف آرایی می کنند تا مهیای مرحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین پیروزی متوالی شیمیدر قم در مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال

سومین پیروزی متوالی شیمیدر قم در مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال