مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 20:422022-01-22سياسي

دهه فجر فرصتی برای بیان کارآمدی و توانمندی انقلاب اسلامی است


استاندار قزوین با بیان اینکه برنامه های دهه فجر باید رنگ و بوی امیدبخشی داشته باشد تاکید کرد: دهه فجر فرصتی برای بیان کارآمدی و توانمندی انقلاب اسلامی است.

- محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر شنبه در ستاد برنامه ریزی دهه مبارک فجر که در استانداری قزوین برگزار شد با گلایه از اجرای برنامه های کلیشه ای در دهه مبارک فجر در سالهای گذشته اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا علاوه بر بیان دستاوردهای انقلاب، افق های پیش روی انقلاب اسلامی را نیز بازگو کنیم.

وی افزود: نسل امروز باید به خوبی به مسیری که انقلاب تا به امروز پشت سر گذاشته آشنا شود و بداند که انقلاب اسلامی چه مسیری را با چه تنگناهایی طی کرده است.

استاندار قزوین با بیان اینکه در دهه مبارک فجر شاهد اجرای برنامه هایی با هدف تبیین گفتمان انقلاب اسلامی باشیم، عنوان کرد: برنامه های دهه فجر باید به سوی مردمی شدن حرکت کرده و نقش مردم در آن پررنگ دیده شود.

وی تاکید کرد: نمایش دستاوردهای کشور، بیان رمز استقلال، تبیین گام دوم انقلاب و تبیین مسیر پیش رو برای تحقق آرمانهای انقلاب باید محور برنامه های انقلاب باشد.

اعلایی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر باید رنگ و بوی امیدبخشی داشته باشد تاکید کرد: دهه فجر فرصتی برای بیان کارآمدی و توانمندی انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر فرصتی برای بیان کارآمدی و توانمندی انقلاب اسلامی است

دهه فجر فرصتی برای بیان کارآمدی و توانمندی انقلاب اسلامی است