مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 20:372022-01-22بين الملل

سوریه: اقدامات آمریکا و قسد در الحسکه، جنایات جنگی است


دولت سوریه در واکنش به تشدید درگیری های شبه نظامیان قسد و عناصر داعش در الحسکه اعلام کرد، اقداماتی را که منجر به آواره شدن هزاران شهروند سوری در استان الحسکه و افزایش رنج آنها شده است، - محکوم می کند و خواهان خروج نیروهای آمریکایی از شمال شرق سوریه و نیروهای ترکیه از شمال غرب سوریه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای به تشدید درگیری های شبه نظامیان قسد و عناصر داعش در الحسکه واکنش نشان داد و از شورای امنیت خواست تا مسئولیت های خود در حفظ صلح و امنیت بین المللی و حفاظت از غیرنظامیان بی گناه بر عهده بگیرد.

وزارت امور خارجه سوریه درباره جنایات (قسد) و ایالات متحده آمریکا علیه غیرنظامیان سوری در حسکه گفت: طی چند روز گذشته، گروهک های (داعش) و (قسد) قتل عام ها غیرنظامیان و تخریب گسترده زیرساخت ها در استان الحسکه را مرتکب شدند، نیروهای اشغالگر آمریکایی به ویژه نیروی هوایی به شکلی وحشیانه در این جنایات شرکت کردند که جان غیرنظامیان بیگناه اعم از افراد مسن، کودکان و زنان این استان را گرفت.

وزارت خارجه در ادامه بیانیه خود افزود: هزاران خانواده برای جستجوی پناهگاه های امن در مناطق تحت کنترل دولت سوریه مجبور به ترک خانه های خود شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه: اقدامات آمریکا و قسد در الحسکه، جنایات جنگی است

سوریه: اقدامات آمریکا و قسد در الحسکه، جنایات جنگی است