مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 20:272022-01-22سياسي

قدرت ملی کشورها در شرایط بحرانی مشخص می شود


توسعه یافتگی کشورها هنگام شرایط بحرانی و تدوین راهکارهایی برای تبدیل تهدیدها به فرصت ها و میزان موفقیت آنها در اجرای برنامه ها مشخص می شود.

- ایسنا/اصفهان عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان گفت: توسعه یافتگی کشورها هنگام شرایط بحرانی و تدوین راهکارهایی برای تبدیل تهدیدها به فرصت ها و میزان موفقیت آنها در اجرای برنامه ها مشخص می شود.

عباس معدن دار، امروز(شنبه،2 بهمن ماه) در وبینار بررسی چشم انداز آموزش و پرورش ایران با توجه به تحولات جهانی ، اظهار کرد: در دنیای پیشرفته امروز نگاه و تعریف جدیدی از مفهوم امنیت ملی تجلی یافته که عنصر اصلی آن، آموزش است.

وی افزود: قدرت نظام آموزشی به شکل دهنده اصلی قدرت و امنیت ملی و همه ابعاد دیگر آن یعنی قدرت اقتصادی، نظامی و فرهنگی تبدیل شده و بنابراین، امنیت و قدرت ملی کشورها مشروط به قدرت نظام آموزشی در مقابله با چالش ها و بحران های نوظهور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان با اشاره به شرایط ناشی از شیوع کرونا و چالش های آن در شیوه و کیفیت آموزش، تصریح کرد: وقتی یک بحران اجتماعی فراگیر رخ می دهد، افکار، ایده ها و سیاست های جدید فرصت ظهور و بروز می یابند.

بروز کرونا به عنوان یک چالش جهانی، قدرت و امنیت ملی و نظام های اجتماعی از جمله نظام آموزشی کشورها را به شدت تحت تأثیر خود قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت ملی کشورها در شرایط بحرانی مشخص می شود

قدرت ملی کشورها در شرایط بحرانی مشخص می شود