مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 20:272022-01-22سياسي

تقدیر جمعی از کارشناسان و فعالان حوزه خانواده از حجت الاسلام والمسلمین قمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با صدور پیامی جمعی از کارشناسان و فعالان حوزه خانواده، جمعیت و فرزندآوری به پاس زحمات حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه گفتمان سازی و فرهنگ سازی با هدف تحکیم بنیان خانواده و افزایش .

- با صدور پیامی جمعی از کارشناسان و فعالان حوزه خانواده، جمعیت و فرزندآوری به پاس زحمات رییس سازمان تبلیغات اسلامی در ترویج این فرهنگ از وی تقدیر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با صدور پیامی جمعی از کارشناسان و فعالان حوزه خانواده، جمعیت و فرزندآوری به پاس زحمات حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه گفتمان سازی و فرهنگ سازی با هدف تحکیم بنیان خانواده و افزایش فرزندآوری از وی تقدیر کردند.

متن پیام به این شرح است:بسم الله الرحمن الرحیممقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله ‎العالی): در مقوله ی مسائل اجتماعی و غیره.

مسئله ی فرزندآوری و مسئله ی نسل بسیار مهم است؛ این موضوعی است که بنده بار ها در این چند سال اخیر تکیه کرده ام و تأکید کرده ام، [ولی]متأسّفانه حالا که انسان نتایج را نگاه می کند، معلوم می شود که خیلی این تأکید ها تأثیر زیادی نداشته.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر جمعی از کارشناسان و فعالان حوزه خانواده از حجت الاسلام والمسلمین قمی

تقدیر جمعی از کارشناسان و فعالان حوزه خانواده از حجت الاسلام والمسلمین قمی