مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 19:472022-01-22پزشكي

هرمزگان با افزایش آمار مبتلایان به سویه اومیکرون کرونا روبرو است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: استان هرمزگان با افزایش محسوس آمار مبتلایان به سویه اومیکرون کرونا روبروست.

- بندرعباس - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: استان هرمزگان با افزایش محسوس آمار مبتلایان به سویه اومیکرون کرونا روبرو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر هرمزگان، عنوان کرد: استان هرمزگان با افزایش محسوس آمار مبتلایان به سویه اومیکرون براساس گزارش های دانشگاه علوم پزشکی استان مواجه است.

وی افزود: شهرستان های غرب استان از جمله بستک، پارسیان و بندرلنگه بیش از سایر شهرستان های استان با افزایش موارد ابتلاء به سویه اومیکرون روبرو هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در همین خصوص افزود: فرمانداران شهرستان های غرب استان با همکاری مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، تدابیر پیشگیرانه را به منظور جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان به سویه اومیکرون در این شهرستان ها در دستور کار قرار دهند.

رئوفی با تاکید بر لزوم خودداری مردم از حضور در اجتماعات، خاطرنشان کرد: به دلیل حضور افراد در اجتماعات شاهد ابتلای خوشه ای به سویه اومیکرون در هرمزگان هستیم که این مهم ضرورت خودداری مردم از شرکت در اجتماعات به ویژه جشن های عروسی را دوچندان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان با افزایش آمار مبتلایان به سویه اومیکرون کرونا روبرو است

هرمزگان با افزایش آمار مبتلایان به سویه اومیکرون کرونا روبرو است