مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 19:422022-01-22سياسي

بانوان ایرانی جزء بهترین و عفیف ترین زنان جهان هستند


حجت الاسلام و المسلمین کلانتری در اجتماع بانوان فاطمی استان فارس گفت: انقلاب اسلامی ایران چون اصالت الهی دارد، پابرجا است و بانوان ایرانی از عفیف ترین زنهای جهان به شمار می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاس از شیراز، تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام امروز در حاشیه اجتماع بانوان فاطمی ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و امام خمینی(رحمت الله علیه) اظهار کرد: زنان و دختران ایرانی جزء بهترین و عفیف ترین زنان دنیا هستند.

  وی گفت: در دنیای ما برخی از اتفاقات علمی یا سیاسی هستند که فوق العاده اند و در مقیاس خود، دنیا را تکان می دهند، انقلاب کبیر اسلامی ایران، یکی از این اتفاقات بزرگ است.

انقلاب کبیر به انقلابی گفته می شود که هم در عرصه داخلی، انقلاب و دگرگونی اینجاد می کند و هم در عرصه جهانی تحولات بزرگ رقم می زند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری ادامه داد: شکل گیری محور مقاومت در منطقه یکی از آثار انقلاب اسلامی ایران است، در عرصه فرامنطقه ای هم، انقلاب اسلامی یک چالش در برابر قدرت های استکباری جهانی است.

همه مسلمانان به انقلاب اسلامی ایران عشق می ورزند و به قول امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، این انقلاب حقیقتا به انقلاب جهانی امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) وصل خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان ایرانی جزء بهترین و عفیف ترین زنان جهان هستند

بانوان ایرانی جزء بهترین و عفیف ترین زنان جهان هستند