مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 17:322022-01-22ورزشي

اعتراف ملی پوش هندبال/ صمصامی: بازی با عراق سخت تر از عربستان بود


دیدار با عراق یکی از سخت ترین بازی های ما بود و حتی به نظرم از بازی مقابل عربستان هم سخت تر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از عربستان، مهرداد صمصامی پس از پیروزی تیم ملی هندبال ایران مقابل عراق اظهار کرد: خدا را شاکرم که توانستیم این بازی را هم با پیروزی به پایان برسانیم.

دیدار با عراق یکی از سخت ترین بازی های ما بود و حتی به نظرم از بازی مقابل عربستان هم سخت تر بود، زیرا عراقی ها نشان دادند که تا لحظه آخر می جنگند و بازی را رها نمی کنند.

وی افزود: با تلاش کادر فنی و دعای خیر مردم و تلاش بازیکنان توانستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و برای بازی  بعدی با کویت آماده می شویم که یکی از بازی های سرنوشت ساز ما است و در واقع یکی از بازی های سرنوشت دوران هندبالی من است که باید حتما پیروز میدان باشیم تا برای کسب سهمیه جهانی خیالمان راحت باشد و بعد از آن برای سکو بجنگیم.

ملی پوش هندبال ایران با اشاره دشواری دیدار ایران با عراق، افزود: عراق امروز خوب بازی کرد و در لحظاتی از بازی یک گل از ما پیش افتاد اما با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم با دفاع بالاتر از منطقه شش متر و دفاع تک به تک دو بازیکن اصلی آن ها بازی را در دست بگیریم و با اختلاف سه گل برنده بشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف ملی پوش هندبال/ صمصامی: بازی با عراق سخت تر از عربستان بود

اعتراف ملی پوش هندبال/ صمصامی: بازی با عراق سخت تر از عربستان بود