مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 17:272022-01-22اقتصادي

احتمال موج ششم کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نسبت به شیوع اُمیکرون هشدار داد و گفت: روند شیوع بیماری اُمیکرون در کشور افزایشی است و پیش بینی می شود در اسفند ماه سالجاری و فرودین ماه 1401 پیک جدیدی را داشته باشیم.

- دکتر پرویز یزدان پناه در نشست ستاد کرونای استان افزود: تجمعات یکی از معضلات مهمی است که بزرگترین اسیب ها را ایجاد می کند و باید کنترل و نظارت آنها افزایش یابد.

وی اظهارکرد: از ابتدای شروع واکسیناسیون در استان تاکنون یک میلیون و 130 هزار دوز واکسن تزریق گردیده است که در نوبت اول 523 هزار دوز و در نوبت سوم 130 هزار دوز تزریق گردیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: پوشش واکسیناسیون در جمعیت بالاتر از 12 سال را در استان در نوبت اول 93 درصد و در نوبت دوم 83 درصد عنوان کرد.

یزدان پناه تصریح کرد: هم اکنون 108 هزار و 882 بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده که از این تعداد 86 هزار و 491 بیمار بهبود یافته اند.

وی ادامه داد: برای اولین بار میانگین بروز بیماری در استان از میانگین کشوری کمتر شده بگونه ای که در استان میانگین 23 در هزار نفر جمعیت و در کشور 30 در هزار نفر می باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: 384 هزار نمونه تاکنون انجام شده که در اخرین روز تعداد موراد مثبت 20 نفر بود و میانگین سنی فوتی ها 67 و مبتلایان 40 سال می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال موج ششم کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد

احتمال موج ششم کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد