مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 17:072022-01-22بين الملل

سفارت ژاپن در کره جنوبی هدیه رییس جمهوری این کشور را پس فرستاد


سفارت ژاپن این هدیه را روز جمعه به این بهانه که روی جعبه آن تصویری مشابه با تصویر مجمع الجزایر مورد مناقشه در دریای شرقی بین دو کشور، مشهور به جزایر دوکدو نقش بسته، - سفارت ژاپن این هدیه را روز جمعه به این بهانه که روی جعبه آن تصویری مشابه با تصویر مجمع الجزایر مورد مناقشه در دریای شرقی بین دو کشور، مشهور به جزایر دوکدو نقش بسته، پس فرستاد.

رسانه های ژاپنی امروز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکردند، سفارت این کشور در شهر سئول هدیه مون جائه این، رییس جمهور کره جنوبی به مناسبت فرا رسیدن سال نوی قمری این کشور را به بهانه وجود تصویری از مجمع الجزایر مورد مناقشه بین دو کشور به روی جعبه این هدیه، نپذیرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، چئونگ وا دائه، یک مقام دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی هدیه ای را شامل یک جعبه محتوی نوشیدنی سنتی کشورش و اقلام دیگر برای کویچی آیبوشی، سفیر ژاپن و همین طور سفرای دیگر کشورهای در سئول به مناسبت جشن سال نوی قمری مصادف با اول فوریه فرستاد.

با این حال سفارت ژاپن این هدیه را روز جمعه به این بهانه که روی جعبه آن تصویری مشابه با تصویر مجمع الجزایر مورد مناقشه در دریای شرقی بین دو کشور، مشهور به جزایر دوکدو نقش بسته، پس فرستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت ژاپن در کره جنوبی هدیه رییس جمهوری این کشور را پس فرستاد

سفارت ژاپن در کره جنوبی هدیه رییس جمهوری این کشور را پس فرستاد