مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 17:022022-01-22بين الملل

مسکو: آمریکا و ناتو کارزاری مسموم علیه روسیه به راه انداخته اند


وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد آمریکا و ناتو به جای آماده کردن پاسخ به پیشنهادهای روسیه در مورد تضمین های امنیتی، یک کارزار مسموم با اتهامات نادرست را علیه مسکو آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه روسیه امروز (شنبه) اعلام کرد کاخ سفید و متحدان غربی آن به جای مکث و تمرکز بر پاسخی ملموس به سوالات مطرح شده در اسناد روسیه، یک کارزار تبلیغاتی بسیار مسموم علیه این کشور به راه انداختند و آن را متجاوز ، مخالف اروپای متمدن و تهدیدی برای ثبات بین المللی معرفی کردند.

وزارت امور خارجه روسیه افزود از 15 دسامبر 2021، زمانی که روسیه پیش نویس معاهده تضمین های امنیتی را به آمریکا تحویل داد، مسکو شاهد تلاش های آشکاری برای طولانی کردن بحث درباره ابتکارات روسیه بوده است.

این بیانیه پس از گفت وگوهای روسیه با آمریکا و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در اوایل ماه جاری در مورد پیشنهادات امنیتی ارائه شده توسط مسکو به منظور جلوگیری از تشدید تنش با ناتو منتشر شده است.

پیش نویس توافق نامه ها محدودیت هایی را برای استقرار نیروها، هواپیماها و کشتی های جنگی تعیین می کند، استقرار موشک ها را برای هر دو طرف محدود می کند و همچنین پیشنهاد می کند که  ناتو گسترش خود را در نزدیکی خاک روسیه متوقف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: آمریکا و ناتو کارزاری مسموم علیه روسیه به راه انداخته اند

مسکو: آمریکا و ناتو کارزاری مسموم علیه روسیه به راه انداخته اند