مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:572022-01-22سياسي

زنان با چه چیزهایی خوشحال می شوند؟ / 4 هدیه ارزان، ولی ارزشمند برای روز «مادر»


در این نوشتار سعی شده چند روش ارزان (با توجه به وضعیت اقتصادی) ولی در عین حال ارزشمند را برای تکریم مادران و زنان جامعه پیشنهاد کنیم.

- روز ولادت حضرت زهرا(س) بهانه خوبی است تا از زحمات مادران و زنان جامعه تقدیر کنیم؛ البته امروز که دشمن، خوب نقش کلیدی و محوری زنان جامعه را درک کرده و به اعتراف خودشان نشانه گیری بسیاری از هجمه های رسانه ای شان، به سوی زنان ایرانی است؛ در چنین شرایطی تکریم مادران و زنان جامعه باید بیشتر در دستور کار قرار بگیرید و ویژه تر از شرایط عادی به این موضوع پرداخته شود.

در این نوشتار سعی شده چند روش ارزان (با توجه به وضعیت اقتصادی) ولی در عین حال ارزشمند را برای تکریم مادران و زنان جامعه با هم مرور کنیم.

معجزه بوسیدن دست بوسی یا بوسیدن پیشانی و حتی پای والدین به خصوص مادران، هم توصیه شده توسط شریعت و هم جزوی از منش بزرگان است؛ این سنت حسنه آنقدر ارزشمند است که در روایات آمده اگر کسی پدر و مادرش در قید حیات نیست، می تواند سنگ قبر پدر و مادرش را ببوسد؛ روز مادر فرصت مناسبی است که انسان با بوسیدن دست مادرش هم دل مادر را جلب کند و هم روح خود را تعالی بخشد.

قبول مسئولیت امور داخلی منزل نداشتن فهم درست از مسایل، نقش ها و مسئولیت های زن و مرد از یکدیگر یکی از دلایل وجود اختلاف در خانواده است، یکی از مواردی که مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان با چه چیزهایی خوشحال می شوند؟ / 4 هدیه ارزان، ولی ارزشمند برای روز «مادر»

زنان با چه چیزهایی خوشحال می شوند؟ / 4 هدیه ارزان، ولی ارزشمند برای روز «مادر»