مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:572022-01-22سياسي

چه بسیار مادرانی که از استعداد و توانایی های خود غافل شدند


چه بسیار مادرانی که از استعدادها و توانایی های خود غافل شده اند و به جای اینکه مادری پرنشاط بوده و فرزندانی شاد و سلامت تحویل جامعه دهند، رو به افسردگی رفته و فرزندانی پرخاشگر پروراندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرار داده به تحسین اقدام الهام فرهمند پرداخته است.

وی در این یادداشت نوشت: در عصر کنونی که به جرأت می توان عصر رسانه نامیدش، به واسطه گستردگی ارتباطات و تبادل فرهنگ و اطلاعات، زنان بیش از پیش در تکاپوی رشد و تعالی اند، گاه در مسیر این تکامل و موفقیت حاشیه ها چنان بر متن سایه می اندازند که اغلب زنان پای پس میکشند و ترجیح می دهند به همان سبک زندگی دهه های قبل بازگردند و تنها به نقش مادری و همسری در خانواده بسنده کنند.

بسیار دیده ام مادرانی را که به واسطه داشتن فرزند و ذیل تفکراتی دگم و جزم اندیشانه از تمام استعدادها و توانایی های خود غافل شده اند و بعد از مدتی به جای اینکه مادری پرنشاط باشند و فرزندانی شاد و سلامت تحویل جامعه دهند، رو به افسردگی رفته و فرزندانی پرخاشگر و آسیب دیده پرورده اند.

در این میان برخی زنان با همت مضاعف و البته با یاری همسری که همسفر مسیر زندگیشان هست تمام تلاششان را به کار می گیرند و سایه این حاشیه های متوقف کننده را از متن ماجرای زندگیشان کنار می زنند و می شود آنچه که باید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه بسیار مادرانی که از استعداد و توانایی های خود غافل شدند

چه بسیار مادرانی که از استعداد و توانایی های خود غافل شدند