مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:572022-01-22سياسي

«جبار کوچکی نژاد» رییس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در ارز 4200 شد


«جبار کوچکی نژاد» نماینده رشت و خمام در مجلس با حکم رییس مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در ارز 4200، منابع و مصارف منصوب شد.

- ، طی حکمی از سوی رییس مجلس شورای اسلامی جبار کوچکی نژاد به عنوان رییس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در خصوص ارز 4200، منابع و مصارف منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: در اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مورخ 1400/8/11 و متعاقب آن تشکیل و تعیین اعضای هیئت، جناب عالی به عنوان رییس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در خصوص ارز 4200، منابع و مصارف منصوب می شوید.

بدیهی است دستگاه های ذی ربط بر اساس مفاد ماده (215) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی همکاری لازم را به عمل آورده، امکانات و تسهیلات و همچنین مدارک، مستندات و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد.

همچنین ضروری است پس از پایان مهلت انجام تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در خصوص ارز 4200، منابع و مصارف به ضمیمه گزارش آن هیئت، اصول کلیه اسناد، مدارک و پرونده های تحقیق و تفحص مذکور را به صورت برگ شمار به کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات تحویل نمایید تا به همراه گزارش نهایی به کمیسیون اصل (90) قانون اساسی ارسال کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جبار کوچکی نژاد» رییس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در ارز 4200 شد

«جبار کوچکی نژاد» رییس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در ارز 4200 شد