مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:522022-01-22سياسي

زدن دز سوم واکسن کرونا ضروری است


معاون استاندار ایلام از مدیران ادارات خواست در بحث تزریق دز سوم کارمندان را برای حفظ سلامت آنان ترغیب کنند زیرا بر اساس یافته های علمی زدن دز سوم ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز محمدسبحان حسنی معاون استاندار ایلام در نشست ستاد استانی کرونا گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه بازار، اصناف و تجمعات باید تشدید کنیم.

وی از وضعیت تزریق واکسیناسیون در برخی از شهرستان ها انتقاد کرد و افزود: باید گزارش در بحث اقناع افکار عمومی و حضور دانشگاه علوم پزشکی به صورت محسوس در مناطق مختلف صورت بگیرد تا اطمینان بخشی برای ایمنی جامعه فراهم کند.

معاون استاندار ایلام بحث قرنطینه و آماده سازی را در دستور کار همه مسوولان مرتبط اعلام کرد و افزود: نیاز است برای رسیدن به شرایط پایدار، اماکن واکسیناسیون مجدد باز شود.

حسنی از مدیران ادارات خواست در بحث تزریق دز سوم کارمندان را برای حفظ سلامت آنان ترغیب کنند زیرا بر اساس یافته های علمی زدن دز سوم ضروری است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان نظارتی بر دستگاه های اجرایی داشته و دستگاه هایی که بالاترین آمار تزریق دز سوم دارند، تشویق شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زدن دز سوم واکسن کرونا ضروری است

زدن دز سوم واکسن کرونا ضروری است