مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:522022-01-22بين الملل

سردردهای رژیم صهیونیستی و سلسله نشست های برجام


یک تحلیل گر مسائل منطقه ای با تاکید بر اینکه رژیم صهیونسیتی تنها کشوری است که برای به نتیجه نرسیدن مسئله برجام بی تاب تر از گذشته است، اظهار کرد: - اکنون تنها تلاش رژیم صهیونسیتی دست یابی به یک متحد از کشورهای عضو برجام برای فشار حداکثری بر ایران است تا بتواند تحریم ها و محدودیت های بیشتری علیه ایران اتخاذ نماید و قدرت منطقه ای و جهانی آن را تحت تاثیر قرار دهد که اتفاقات اخیر نشان داد تمرکز بر پاریس مدنظر تل آویو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مریم خالقی نژاد تحلیل گر مسائل منطقه ای در یادداشتی با عنوان سردردهای رژیم صهیونیستی و سلسله نشست های برجام نوشت: در دور اخیر نشست های برجام، اعضای حاضر در جلسات، روند مذاکرات را مثبت پیش بینی می کنند؛ این درحالی است که رژیم صهیونسیتی بسیار نگران است.

به کرات قابل مشاهده است هربار که مذاکرات وین و مساله برجام در حال برگزاری است رژیم صهیونسیتی به مانند رقیب جامانده ای از تمام توان خود برای فشار بیشتر و محکومیت ایران از این مسیر استفاده می کند.

سخن های مطرح شده بر این اساس است که دولت بایدن تاکنون استراتژی دولت خود را بر مبنای تلاش برای حل مسئله برجام بیان کرده اند.

این تصمیم حتی اگر به نتیجه نرسد به مذاق رژیم صهیونسیتی خوش نمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردردهای رژیم صهیونیستی و سلسله نشست های برجام

سردردهای رژیم صهیونیستی و سلسله نشست های برجام