مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:322022-01-22بين الملل

حریری در انتخابات پارلمانی لبنان شرکت نخواهد کرد


رهبر جریان المستقبل لبنان و نخست وزیر پیشین این کشور که روز جمعه به لبنان بازگشت، انصراف خود از انتخابات پارلمانی مه آتی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الجمهوریه چاپ لبنان، برخی منابع در فراکسیون المستقبل لبنان اعلام کردند که سعد حریری، رهبر این جریان و نخست وزیر پیشین لبنان که روز جمعه به لبنان بازگشت، با ارائه گزارشی کلی از وضعیت سیاسی این کشور، به پیامدهای فاجعه بار سیاست های دولت فعلی برای وضعیت اقتصادی و پولی لبنان و انتخابات در این کشور پرداخت.

این منابع فاش کردند: حریری در این جلسه به صورت آشکار و روشنی اعلام کرد نه شخص خودش و نه جریانش قصد شرکت در انتخابات پارلمانی مه آتی را ندارد.

منابع یاد شده افزودند: برخی نمایندگان فراکسیون المستقبل اعلام کردند در صورتی که چنین تصمیمی گرفته شود، با آن مخالفت خواهند کرد، برخی دیگر نسبت به آن ابراز نگرانی و تاکید کردند حریری باید در این انتخابات شرکت کند زیرا حریری بر این مساله تاکید کرده بود و بازگشتی از آن وجود ندارد.

رهبر جریان المستقبل در ادامه خطاب به شرکت کنندگان در این نشست گفت: جریان المستقبل هیچ کاندیدایی برای این انتخابات معرفی نکرده و از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد و به اعضای کمیته نیز گفته حتی اگر اعضای فعلی فراکسیون و یا آنهایی که به جریان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریری در انتخابات پارلمانی لبنان شرکت نخواهد کرد

حریری در انتخابات پارلمانی لبنان شرکت نخواهد کرد