مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:222022-01-22اجتماعي

راهیان نور فرصتی برای برون رفت از مشکلات کشور است


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: راهیان نور و روایت گری دقیق از اتفاقات و رخدادهای دهه ابتدایی انقلاب اسلامی یک فرصت برای برون رفت از مسائل و مشکلات امروز کشور است.

- حسنعلی اصغری در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور دانش آموزی که پیش از ظهر شنبه در آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: سفر راهیان نور و بازدید از فضاهای هشت سال دفاع مقدس برای دانش آموزان اثرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه اثرگذاری این سفر نیازمند رعایت شروطی است، افزود: تمرکز روی اهداف این سفر و ترسیم یک چشم انداز مناسب برای انجام این سفر باید انجام شود تا ناظر بر آن هدف و چشم انداز برنامه ترسیم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تاکید کرد: سهل دیدن این سفر نتیجه و اثرگذاری لازم را نخواهد داشت و باید از ابتدا به پیامدهای این سفر و آثار بلندمدت آن فکر کنیم.

وی بیان کرد: این سفر باید روی زندگی، رفتار امروز و نگرش آنها بر آینده تأثیر بگذارد و برای این اثرگذاری نیازمند یک نقش راه کامل و جامع هستیم.

اصغری عنوان کرد: توجه و تاکید ما بیشتر از توجه به خروجی ها توجه به دستاوردها و پیامدهای حاصل از این سفر معنوی باید باشد.

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس شاهد اتفاقاتی بودیم که برای همیشه بر تارک تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید پس باید بتوانیم ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور فرصتی برای برون رفت از مشکلات کشور است

راهیان نور فرصتی برای برون رفت از مشکلات کشور است