مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:072022-01-22اقتصادي

انتظارات فعالان فرش دستباف از دولت / جایگاه کشور در صادرات فرش تنزل کرده است


انتقاد نسبت به انتقال مرکز ملی فرش دستباف به وزارت میراث فرهنگی، دریافت مالیات بر ارزش افزوده از مواد اولیه فرش و همچنین افزایش تعرفه واردات ابریشم برای فرش دستباف از مهم ترین موضوعات و مطالبات مطرح شده در دومین نشست مجمع تشکل های فرش دستباف ایران بود.

- انتظارات فعالان فرش دستباف از دولت / جایگاه کشور در صادرات فرش دستباف تنزل کرده است ایسنا/اصفهان انتقاد نسبت به انتقال مرکز ملی فرش دستباف به وزارت میراث فرهنگی، دریافت مالیات بر ارزش افزوده از مواد اولیه فرش و همچنین افزایش تعرفه واردات ابریشم برای فرش دستباف از مهم ترین موضوعات و مطالبات مطرح شده در دومین نشست مجمع تشکل های فرش دستباف ایران بود.

دومین نشست مجمع تشکل های فرش دستباف ایران امروز (شنبه، اول بهمن ماه) در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان با حضور نمایندگان و روسای اتحادیه ها و انجمن های فرش دستباف کشور برگزار شد.

رییس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف تبریز در این نشست با تأکید بر اینکه متولی مرکز ملی فرش باید از جنس فرش باشد، اظهار کرد: متولی مرکز ملی فرش باید فردی از جنس این صنعت باشد تا صفر تا صد آن را بداند و نباید اجازه دهیم برای این صنعت خودسرانه تصمیم گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات فعالان فرش دستباف از دولت / جایگاه کشور در صادرات فرش تنزل کرده است

انتظارات فعالان فرش دستباف از دولت / جایگاه کشور در صادرات فرش تنزل کرده است