مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-22اقتصادي

روند واکسیناسیون در استان همدان کُند است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: روند واکسیناسیون در این استان کُند پیش می رود بنابراین درخواست می شود ارائه خدمات به مردم منوط به تزریق واکسن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازعنوان کرد: تزریق و همراه داشتن کارت واکسن برای ورود به اماکن عمومی، ورزشی و پاساژها، باشگاه ها و دیگر اماکن الزامی شود تا مردم بدانند در صورت تزریق نکردن واکسن نمی توانند از یکسری خدمات بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه 2 میلیون و 763 هزار و 266 دُز واکسن تا سی ام دی ماه امسال در استان همدان تزریق شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر، روزانه هفت هزار و 916 دز واکسن در این استان تزریق می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در ادامه صحبت های خود گفت: 91.

5 درصد افراد بالای 12 سال نوبت اول، 79.

1 درصد نوبت دوم و 20 درصد دُز سوم را تزریق کردند که آمار تزریق واکسن دُز سوم مطلوب نبوده با این وجود از میانگین کشوری بالاتر هستیم.

ترکمان اسدی خاطرنشان کرد: افراد بین 12 تا 18 سال، افرادی بالای 60 سال و بانوان باردار به عنوان جامعه پرخطر و آسیب پذیر در برابر ویروس کرونا شناخته می شوند که میزان واکسیناسیون دو گروه سنی نخست مطلوب است.

وی در این راستا تصریح کرد: روند واکسیناسیون در این استان کُند پیش می رود بنابراین درخواست می شود ارائه خدمات به مردم منوط به تزریق واکسن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند واکسیناسیون در استان همدان کُند است

روند واکسیناسیون در استان همدان کُند است