مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-22سياسي

نسل جدید با فرهنگ شهدا آشنا شوند


نسل جوان و جدید ما باید با فرهنگ شهید و شهادت آشنا شوند چون نیازمند اینگونه فرهنگ ها هستند.

- به گزارش، حسین افشاری شنبه در شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس شهرستان تویسرکان عنوان کرد: شورای هماهنگی آثار دو بخش حفظ و نشر را پوشش می دهد؛ یکی از این مباحث حفظ یادگاران دوران دفاع مقدس آنطور که واقعی بود و بخش دوم تحت عنوان دفاع مقدس که تجلی یافته و باید در پاسداشت و نگهداری آن تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: موزه دفاع مقدس همدان با این پیش زمینه ساخته شد و شهید همدانی تیم فاخری را برگزید تا آثار به گونه ای جمع آوری شود که طی سالیان متمادی از بین نرود.

فرماندار شهرستان تویسرکان خاطرنشان کرد: اگر آثاری از دفاع مقدس در این شهرستان وجود دارد باید جمع آوری و در اختیار باغ موزه قرار گیرد و این کار در نگهداری این آثار کمک شایانی می کند.

وی با بیان اینکه باغ موزه مختص به شهرستان و استان خاصی نیست بلکه غرب کشور را پوشش می دهد و سالانه ده ها هزار نفر از این آثار بازدید به عمل می آورند، هدف از جمع آوری ها آثار دفاع مقدس را اینگونه بیان کرد و گفت: جمع آوری این آثار خود می تواند انتقال دهنده هدف ها و ارزش های انقلاب و دفاع مقدس به نسل آینده شود افزود: از جمله این آثار می توان به آثار شهید آوینی اشاره کرد که این کار ماندگاری بیشتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل جدید با فرهنگ شهدا آشنا شوند

نسل جدید با فرهنگ شهدا آشنا شوند