مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:572022-01-22سياسي

نارضایتی مردم از مسئولان به پای انقلاب نوشته نشود


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان تاکید کرد: اگر مردم از عملکرد برخی از مسئولان ابراز نارضایتی می کنند، نباید این نارضایتی را به پای انقلاب نوشت.

- سید محسن لطیفی بعد از ظهر امروز (2 بهمن ماه) در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، با یادآوری اینکه ما هر چه داریم از مادران این سرزمین است، گفت: ابتدا به ساکن باید این موضوع مشخص شود که هدف از انقلاب اسلامی چه بود و آنگاه به موضوعات دیگر پرداخت.

وی با تاکید بر اینکه آنچه که امروز مسلم است، این است که باید شاخص های خود را با شاخص های دنیا مقایسه کنیم، افزود: بدون شک امروز به این نتیجه رسیده ایم که نباید خود را با گذشته مقایسه کنیم و این نوع مقایسه ای که پیش از این انجام می شد، اشکالی است که بر ما روا بود، از این رو معتقدیم با این نوع قیاس می توانیم به واقعیت امر در خصوص انقلاب پی ببریم.

این مسئول با بیان اینکه اگر امروز اشکالاتی در بخش های مختلف کشور داریم، این اشکالات به انقلاب برنمی گردد، تصریح کرد: اگر مردم از عملکرد برخی مسئولان نارضایتی دارند، بدون شک این نارضایتی را نباید به پای انقلاب نوشت، بلکه باید با مسئول مربوطه برخورد کرد؛ چرا که انقلاب اسلامی یک آرمان بوده و نباید کوتاهی برخی از مسئولان به پای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی مردم از مسئولان به پای انقلاب نوشته نشود

نارضایتی مردم از مسئولان به پای انقلاب نوشته نشود