مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:522022-01-22سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 34 پروژه عمرانی در حوزه های علمیه خواهران


22 پروژه عمرانی بعد از 11 ماه در حوزه های علمیه خواهران به بهره برداری رسید و طی مراسمی کلنگ زنی 12 پروژه عمرانی با 10 هزار و 170 متر مربع مساحت و هزار و 136 میلیارد ریال اعتبار انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، غلامحسین محمدی زاده ظهر امروز در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی حوزه های علمیه خواهران که در سالن آیت الله شرعی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، اظهار داشت: 22 پروژه عمرانی طی 11 ماه در نقاط مختلف کشور تکمیل شده و امروز قرار است این پروژه ها به مرحله بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: این پروژه ها شامل ساختمان آموزشی، استادسرا، مهدکودک، مجتمع تجاری و فرهنگی، سرایداری، نگهبانی، منابع پایدار، دیتاسنتر، محوطه و ساختمان ستادی در 12 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، بوشهر، فارس، قم، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، گلستان، گیلان و لرستان بهره برداری می شود.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه خواهران با اشاره به کلنگ زنی 12 پروژه جدید آموزشی و کمک آموزشی در 9 استان با زیربنایی به مساحت 10 هزار و 170 مترمربع عنوان کرد: برای این پروژه ها هزار و 136 میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 34 پروژه عمرانی در حوزه های علمیه خواهران

افتتاح و کلنگ زنی 34 پروژه عمرانی در حوزه های علمیه خواهران