مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:522022-01-22اقتصادي

رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی معرفی شد


طی آیینی «صابر پرنیان» به عنوان رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی معرفی و از زحمات «غلامعلی راستی» سرپرست سابق این سازمان تقدیر شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی طی آیینی صابر پرنیان به عنوان رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی معرفی و از زحمات غلامعلی راستی سرپرست سابق این سازمان تقدیر شد.

سرپرست سابق سازمان صمت استان طی سخنانی در این جلسه اظهار کرد: در اوایل انقلاب اکثر تجّار ما وارد کننده بودند و تخصصی در صادرات نداشتند اما به برکت انقلاب و رهنمودهای امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب اکنون کشور با صادرات غیر نفتی اداره می شود.

غلامعلی راستی ادامه داد: در اوایل انقلاب به صادرات 4 میلیارد دلاری افتخار می کردیم اما اکنون نزدیک به 45 میلیارد دلار صادرات داریم.

وی افزود: اکنون در استان ما 54 شهرک صنعتی با بیش از 2 هزار واحد صنعتی فعال وجود دارد و با احتساب 2800 واحد صنعتی خارج از شهرک ها جمعا 4800 واحد صنعتی در استان وجود دارد.

سرپرست سابق سازمان صمت استان گفت: در بخش معدن استان ما رتبه اول ذخایر معدنی را دارد و علاوه بر مس سونگون، طلای اندریان در صورت راه اندازی واحد نفلین سینیت سراب، علاوه بر حل مشکل اشتغال، مواد اولیه تولید آلومینیوم و تامین نیاز سیمان در استان نیز حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی معرفی شد

رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی معرفی شد