مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:322022-01-22اجتماعي

استفاده از ظرفیت انتظامی غرب و جنوب اصفهان برای امدادرسانی در مناطق برفی


فرمانده انتظامی استان اصفهان از آماده باش صددرصدی نیروی های پلیس راه و استفاده از امکانات و ظرفیت انتظامی شهرستان های غرب و جنوب استان برای خدمت رسانی و امدادرسانی به مردم در مناطق برفی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان در حاشیه بازدید میدانی از پاسگاه پلیس راه دامنه و دیدار با مأموران این پاسگاه اظهار داشت: با توجه به سرمای شدید هوا، بارش شدید برف و کولاک و ایجاد یخبندان در محورهای غربی و جنوبی استان مأموران پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان به حالت آماده باش در آمدند.

وی با بیان اینکه با اقدامات به موقع پلیس راه استان شاهد کمترین مشکلات برای رانندگان در این محورها بودیم، افزود: به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی توسط مأموران پاسگاه های پلیس راه دامنه و سمیرم محدودیت مقطعی اعمال و از تردد 350 خودرو جلوگیری شد و تمامی رانندگان و سرنشینان آن ها به مساجد، امامزاده ها و دیگر اماکن امن هدایت شدند.

 میرحیدری با بیان اینکه هم اکنون تمامی محورهای اصلی غرب و جنوب استان باز بوده و تردد در آن ها جریان دارد، گفت: این اقدام به موقع و مؤثر پلیس راه استان اصفهان باعث شد تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار در این محورها نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت انتظامی غرب و جنوب اصفهان برای امدادرسانی در مناطق برفی

استفاده از ظرفیت انتظامی غرب و جنوب اصفهان برای امدادرسانی در مناطق برفی