مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-22اقتصادي

ذره بین فارس بر بازارهای سنتی شیراز/ نمره ایمنی بازارهای سنتی شیراز چند است؟


بارندگی های اخیر، داد کسبه و بازاریان شیراز به خصوص بازار حاجی، بازار روح الله، بازار وکیل جنوبی، بازار وکیل شمالی از وضعیت این بنای تاریخی را درآورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، روزی مرکز اصلی اقتصاد شهرها، بازارها بودند و امروز همچنان با وجود فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای این شاخصه خود را حفظ کرده اند اما به لحاظ ایمنی وضعیت سختی را پشت سر می گذارند و بازارهای تاریخی استان فارس نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

در بارندگی های اخیر، کسبه و بازاریان شیراز به خصوص بازار حاجی، بازار روح الله، بازار وکیل جنوبی، بازار وکیل شمالی از وضعیت این بنای تاریخی گلایه های داشتند.

ناایمن بودن سقف بازار سنتی شیراز یکی از مغازه داران بازار حاجی در گفتگو با خبرنگار این رسانه از ناایمن بودن سقف این بازار گلایه کرد و گفت: متاسفانه علارغم پیگیری ها و بازدیدهای متعدد مسوولین از بازرهای سنتی و شعارها در جهت رفع مشکلات، باز هم شاهد عدم توجه به این بناهای تاریخی و سنتی شهر شیراز هستیم.

این فروشنده پارچه ابراز داشت: از مسوولین می خواهم که در زمان بارندگی سری به این بازار بزنند زیرا با گفت و حدیث مشکلی حل نمی شود مگر با بازدید میدانی در زمان مناسب نه زمانی که قبل از بازدید همه جا را گل و بلبل مصنوعی قرار میدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذره بین فارس بر بازارهای سنتی شیراز/ نمره ایمنی بازارهای سنتی شیراز چند است؟

ذره بین فارس بر بازارهای سنتی شیراز/ نمره ایمنی بازارهای سنتی شیراز چند است؟