مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-22سياسي

سیره شناسی شهدا در اولویت باشد


سرپرست فرمانداری تویسرکان با بیان اینکه سیره شناسی شهدا دنیا را متحول می کند خواستار معرفی سیره شهدا از زوایای مختلف به نسل آینده با اولویت مراکز پیش دبستانی توسط راویان دفاع مقدس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین افشاری ظهر امروز  در جلسه شورای هماهنگی حفظ و نشر آثار دفاع مقدس با گریزی بر سخنان رهبر انقلاب مبنی بر حفظ یادگاران هشت سال دفاع مقدس آن گونه که تجلی پیدا کرده است اظهار کرد: به منظور شکل گیری کانون معنویت تحت عنوان هشت سال دفاع جانانه مردم شهرستان تویسرکان در کنار ملت ایران از سال 59 تا 67 از زوایایی مختلف با هدف حفظ و صیانت از این سرمایه عظیم برنامه ریزی مدون و جامع صورت گیرد.

وی از شهید سردار حسین همدانی و ایجاد باغ موزه دفاع مقدس غرب کشور در همدان یاد کرد و گفت: آثار فاخر به نمایش گذاشته شده از جنگ هشت ساله و شهدا به ویژه شهدای شاخص در این محل پس از تشکیل یک تیم برای انتقال به نسل های انقلاب توسط این سردار شهید صورت گرفت.

سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان با اشاره به ظرفیت بالای باغ موزه، از مسوولان مربوطه خواست آثار ارزشمند شهرستان در این حوزه به موزه سپرده شود تاکید کرد: جمع آوری، حفظ و نشر این آثار بی بدیل برای انتقال به نوجوانان و جوانانی است که انقلاب و دفاع مقدس را درک نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره شناسی شهدا در اولویت باشد

سیره شناسی شهدا در اولویت باشد