مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-22سياسي

در روزهای آینده اتفاقات تاریخی در کرمان رخ می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی زینی وند ظهر امروز دوم بهمن ماه در جلسه ستاد بحران شرق استان کرمان گفت: اولویت اول بازسازی پل شکسته شده توکل آباد واقع در مسیر اصلی ریگان_نرماشیر باشد و در همین هفته کنار گذر ایمن در آنجا تا بازسازی این پل احداث .

- استاندار کرمان تصمیماتی که در سفر رییس جمهور به استان گرفته شد را مهم دانست و گفت: لایروبی رودخانه های ریگان و سه شهرستان سیل زده جنوبی در اولویت قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی زینی وند ظهر امروز دوم بهمن ماه در جلسه ستاد بحران شرق استان کرمان گفت: اولویت اول بازسازی پل شکسته شده توکل آباد واقع در مسیر اصلی ریگان_نرماشیر باشد و در همین هفته کنار گذر ایمن در آنجا تا بازسازی این پل احداث شود و اعتبارات مورد نیاز آن را تامین می کنیم.

وی تاکید کرد: راه های روستایی و عشایری با سرعت بازگشایی شوند و در تامین اعتبارات آنها نیز کمک می کنیم.

استاندار کرمان درباره جبران خسارات نیز گفت: آمار دقیق و درست از خساراتی که سیلاب به احشام و اثاثیه منزل زده ارائه دهید تا توسط ستاد اجرایی فرمان امام جبران شود.

آغاز لایروبی رودخانه های ریگان و سه شهرستان جنوبی از فردا وی خطاب به مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: لایروبی رودخانه های ریگان و سه شهرستان سیل زده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روزهای آینده اتفاقات تاریخی در کرمان رخ می دهد

در روزهای آینده اتفاقات تاریخی در کرمان رخ می دهد