مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-22اجتماعي

امدادرسانی به 600 نفر گرفتار در برف در خراسان جنوبی/ اسکان 1114 نفر در استان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از امدادرسانی به 600 نفر که در برف و یخبندان در سطح استان گرفتار شده بودند خبر داد.

- سید ابوالحسن میرجلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: بارش برف در بسیاری از نقاط استان طی 24 ساعت گذشته مشکلاتی به ویژه در راه های موصلاتی برای مسافران در پی داشته است.

وی با اشاره به اینکه به سبب بارش برف، یخبندان و کولاک در 24 ساعت گذشته 6 محور موصلاتی اصلی  و روستایی در برخی از نقاط استان مسدود که با تلاش و همکاری راهداران، پلیس راه، شهرداری ها و دهیاران روستاهای این مناطق و همچنین نیروهای امدادی و عملیاتی هلال احمر و مدیریت بحران بازگشایی شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از امدادرسانی به 600 نفر که در برف و یخبندان در سطح استان گرفتار شده بودند خبر داد و افزود: همچنین در پی بارش های برف در استان 83 خودروی گرفتار در برف در محورهای موصلاتی استان رهاسازی شند.

میرجلیلی با اشاره به اسکان یک هزار و 114 مسافر در استان که به سبب بارش های برف روز گذشته گرفتار شده بودند، اضافه کرد: با کمک نیروهای امدادی این افراد که 230 تن از آنها جزو اتباع خارجی بودند نجات و اسکان یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 600 نفر گرفتار در برف در خراسان جنوبی/ اسکان 1114 نفر در استان

امدادرسانی به 600 نفر گرفتار در برف در خراسان جنوبی/ اسکان 1114 نفر در استان