مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:022022-01-22اقتصادي

52 پروژه راهسازی در استان ایلام در حال اجرا است


در حال حاضر 52 پروژه راهسازی در استان ایلام در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، وضعیت تورم و گرانی کالا بر معیشت مردم تاثیر گذاشته و در این راستا لازم است با پایش، نظارت و کنترل مستمر بازار در خصوص تعدیل نمودن وضعیت اقدام کرد.

وی، در ادامه رفع مشکلات امروز کشور و استان را در گرو کار جهادی دانست و افزود: رییس جمهور بعد از سفر به روسیه، بلافاصله راهی مناطق سیل زده کرمان شد لذا باید این رویکرد جهادی در کشور و استان نیز اجرایی شود که خوشبختانه این مهم را در قضیه نظارت بر کیفیت نان استان و رسیدگی به وضعیت سیل زدگان مورموری مشاهده کردیم.

استاندار ایلام با بیان این مطلب که در آستانه ورود به سال جدید هستیم گفت: باید نسبت به معیشت مردم و مایحتاج مردم از هم اکنون با برنامه ریزی لازم داشت.

بهرام نیا با عنوان این مطلب که در سال آینده از نظر تأمین منابع مالی وضعیت ما با امسال کاملاً متفاوت است، ادامه داد: در بودجه سال جدید رشد اقتصادی استان را 9.

6 دهم در نظر گرفته اند که از این میزان 3.

4 دهم درصد به بهره وری و مابقی به سرمایه گذاری مرتبط است.

بهرام نیا در خصوص وضعیت عمرانی در استان گفت: پروژه های عمرانی در سطح استان خوب است، در بحث راه 52 پروژه، در ساختمان 33 پروژه، نهضت ملی مسکن 545 واحد در استان وجود دارد که نیاز است در اتمام و به سرانجام رسیدن آنها تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 پروژه راهسازی در استان ایلام در حال اجرا است

52 پروژه راهسازی در استان ایلام در حال اجرا است