مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:022022-01-22اجتماعي

خسارت 4.5 میلیارد ریالی طوفان به شبکه های برق سمنان/ اشکالات رفع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد حسینی نژاد، سرپرست شرکت توزیع برق استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خسارت های وارده به شبکه و تأسیسات توزیع برق این استان ناشی از وقوع طوفان و برف و کولاک برطرف شد.

وی بیان کرد: یکم بهمن ماه در نقاط مختلف استان سمنان، طوفان، بارش برف، بوران، کولاک شدید، تندباد و باران به وقوع پیوست و خساراتی را به شبکه و تجهیزات برق رسانی وارد کرد که با تلاش مجدانه نیروهای عملیاتی و پشتیبانی، کلیه ایرادات و اشکالات تا نیمه شب گذشته رفع و شبکه توزیع برق استان پایدار شده است.

سرپرست شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: سوختگی یک دستگاه ترانس به ظرفیت 100 کیلوولت آمپر، بیش از 65 مورد سیم پارگی ناشی از شکستگی و سقوط درختان، شیروانی ها و تابلوهای مغازه ها روی شبکه، شکستگی 16 اصله پایه، 19 مورد کج شدن پایه های برق و اصلاح 6 هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف، ازجمله خساراتی است که به شبکه و تأسیسات توزیع برق استان وارد شد.

حسینی نژاد اضافه کرد: با حضور 26 گروه اجرایی و در کوتاه ترین زمان ممکن، عملیات اصلاح و بهینه سازی شبکه برق رسانی صورت گرفت و مشترکان برق دار شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برآورد به عمل آمده، مبلغ چهار میلیارد و 450 میلیون ریال، خسارت به تأسیسات برق رسانی استان سمنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 4.5 میلیارد ریالی طوفان به شبکه های برق سمنان/ اشکالات رفع شد

خسارت 4.5 میلیارد ریالی طوفان به شبکه های برق سمنان/ اشکالات رفع شد