مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:572022-01-22سياسي

مهم ترین ابزار جنگ امروز علیه نظامی اسلامی، رسانه است


امروز جنگ نابرابر رسانه ای علیه نظام و آرمان های انقلاب اسلامی شکل گرفته و در این جنگ نابرابر، دشمن با ابزار رسانه صف آرایی کرده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: امروز جنگ نابرابر رسانه ای علیه نظام و آرمان های انقلاب اسلامی شکل گرفته و در این جنگ نابرابر، دشمن با ابزار رسانه صف آرایی کرده است.

عباس محمدیان، امروز شنبه 2 بهمن در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند اظهار کرد: کشور در شرایط جنگ تمام عیار قرار گرفته و دشمن در جنگ نابرابر رسانه ای که ابزار آن رسانه است، همه امکاناتش را به کار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری لازم و ضروری تر می دانیم که جبهه رسانه را تشکیل دهیم لذا سازمان بسیج رسانه به عنوان یک سازمان متخصصین، درصدد است بزرگترین جبهه رسانه تراز انقلاب را به کمک فعالان این عرصه شکل دهد.

رییس سازمان بسیج رسانه گفت: در این برنامه و افق آنچه می تواند جبهه رسانه را حول محورها و باورها و ارزش های نظام نگه دارد، منویات رهبر معظم انقلاب است که بارها و بارها به صراحت اشاره کردند در تشکیل جبهه رسانه موفق نبوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین ابزار جنگ امروز علیه نظامی اسلامی، رسانه است

مهم ترین ابزار جنگ امروز علیه نظامی اسلامی، رسانه است