مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:522022-01-22سياسي

رسانه ها جنایات حکومت های فاسد را برای مردم تبیین کنند


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خواستار تبیین جنایات حکومت های فاسد برای مردم از سوی رسانه ها شد.

- حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز شنبه 2 بهمن در دیدار رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: جنایت های امریکا در کشتار مردم بی گناه از جمله افغانستان باید در رسانه برای مردم به تصویر کشیده شود تا ماهیت پلید استکبار بیش از پیش آشکار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه ما در جنگ رسانه ای و تبلیغاتی باید قوی تر عمل کنیم افزود: ما بهترین کارهای کارشناسی شده شرعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی را انجام می دهیم و دشمن در بیرون و عده ای در داخل این کارهای خوب و کارشناسی شده را زیر سوال می برند و به آن حمله می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آمریکایی ها و هم پیمانان آن ها بدترین جنایات را انجام می دهند و طلبکار هم هستند، اما اگر شما بهترین خدمات را هم داشته باشید باز هم باید پاسخگو باشید.

عبادی افزود: فضای مجازی در همه کشورها قانون دارد، حتی کشورهایی که فاسد هستند رسانه و فضای مجازی خود را طبق قانون کنترل می کنند، اما رسانه و فضای مجازی ما قانونی ندارد و آزاد است.

وی گفت: در حال حاضر شما در شرایط خوبی هستید به جهت اینکه بیش از 40 سال مردم ایران، مردم منطقه و جهان تلخی های ظلم و ستم را چشیدند و حالا وقت چیدن میوه شیرین استکب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها جنایات حکومت های فاسد را برای مردم تبیین کنند

رسانه ها جنایات حکومت های فاسد را برای مردم تبیین کنند