مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:522022-01-22سياسي

اساس اقدامات عمرانی مطالعات فنی و تخصصی باشد


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که هر گونه اقدام عمرانی باید بر اساس مطالعات فنی و تخصصی لازم برنامه ریزی و اجرایی شود.

- محمدرضا رضایی کوجی شنبه دوم بهمن در جلسه تخصصی ایجاد زیرساخت های لازم در روستای محروم علی آباد بیان کرد: در ایجاد زیرساخت های عمرانی باید تدابیری برای کنترل و مهار سیلاب به ویژه در بالادست روستا نظیر طرح های آبخیزداری، سیل بند و جدول گذاری بکارگرفته شود تا در آتی مشکلی برای اقدامات نیز انجام نشود.

او با تاکید بر اینکه آلایندگی فعالیت های معدنی در حاشیه این روستا باید مورد توجه قرار بگیرد، عنوان کرد: فعالیت های واحدهای معدنی، سنگ شکن و کارخانه تولید آسفالت در روستای محروم علی آباد شهرستان خفر مشکلات زیست محیطی قابل توجهی را ایجاد کرده است که لازم است در راستای محرومیت زدایی و اقدام به تعهدات اجتماعی، کمک هایی به منظور ایجاد زیرساخت های عمرانی فراهم شود.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اظهار کرد: قیر لازم در بودجه پیش بینی شده است اما استفاده نمی شود و بعضا برگشت می خورد که در این زمینه بنیاد مسکن باید نقش پررنگ تری در راستای خدمت رسانی به مردم روستاها داشته باشند.

رضایی کوچی خاطرنشان کرد: در برنامه های آتی در نزدیکی روستای علی آباد یک شهرک صنعتی ایجاد خواهد شد که تمام زیرساخت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس اقدامات عمرانی مطالعات فنی و تخصصی باشد

اساس اقدامات عمرانی مطالعات فنی و تخصصی باشد