مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:272022-01-22سياسي

روستاهای فاقد آب در خراسان شمالی از شبکه آبرسانی بهره مند شوند


استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مجموعه وزارت نیرو در استان باید از روزمرگی خارج شود، گفت: اتصال به شبکه های آبرسانی در روستاهای فاقد شبکه نیز در دستور کار قرار گیرد.

- ، محمدرضا حسین نژاد پیش از ظهر شنبه در دیدار مدیران مربوط به وزارت نیرو در خراسان شمالی، انرژی را زیر بنای توسعه هر استان دانست و اظهار کرد: توسعه استان به دستگاه ها و امکانات کلیدی مجموعه وزارت نیرو بستگی دارد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: باید برای بهره مندی بیشتر از این زیر بنا، دستگاه ها و امکانات جدید و راهکارهای نوین هم در مسیر حرکت قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه خراسان شمالی می تواند در حوزه وزارت نیرو طرح های خلاقانه جهت پیشرفت ارائه دهد، افزود: تحقق این مهم با تشویق کارکنان این مجموعه محقق می شود لذا باید ادارات از حالت روزمرگی خارج و به سمت خلاقیت پیش بروند.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: برای افزایش بهره وری در مجموعه وزارت نیرو اشراف به مسائل فنی حائز اهمیت است و نباید در این راه به شرایط حال حاضر راضی بود.

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: رسیدن از وضع موجود به برابری های جهانی در حوزه و محورهای وزارت نیرو یک امر ضروری است که باید در دستور کار مدیران متولی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای فاقد آب در خراسان شمالی از شبکه آبرسانی بهره مند شوند

روستاهای فاقد آب در خراسان شمالی از شبکه آبرسانی بهره مند شوند