مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:272022-01-22سياسي

رییسی: اهمیت دریافت دز سوم واکسن کرونا برای افکار عمومی تبیین شود


رییس جمهور با تأکید بر لزوم تبیین اهمیت دریافت دز سوم واکسن کرونا برای افکار عمومی گفت: فداکاری های انجام شده در مقابله با کرونا و کاهش مبتلایان و فوتی ها اقدامی ارزشمند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی امروز شنبه (2 بهمن ماه) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با قدردانی از کادر بهداشت و درمان، دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و همه دست اندکاران مقابله با ویروس کرونا، اظهارداشت: امروز به خاطر تلاش ها و فداکاری های خالصانه و خستگی ناپذیر همه دستگاه های مسئول و همراهی و همکاری مردم، از شرایط نسبتا مناسبی نسبت به سایر کشورها برخوردار هستیم و برای کنترل کامل این بیماری لازم است همچنان شیوه نامه های بهداشتی با دقت مراعات شود.

رییس جمهور با اشاره به تاثیر واکسن در کنترل شیوع بیماری کرونا گفت: لازم است رسانه های جمعی و چهره ها و شخصیت های علمی اهمیت و تاثیر واکسن کرونا را برای آن دسته از مردم که هنوز شبهه و تردید دارند، تبیین کرده و اقناع نمایند و اهمیت دریافت دز سوم واکسن کرونا در صیانت از جان مردم را نیز برای افکار عمومی تبیین کنند.

رییسی همچنین از مسولین دستگاه های مختلف خواست تا موضوع رعایت و نظارت بر اجرای اصول بهداشتی و تردد مسافر از تمامی مرزها را با جدیت کنترل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: اهمیت دریافت دز سوم واکسن کرونا برای افکار عمومی تبیین شود

رییسی: اهمیت دریافت دز سوم واکسن کرونا برای افکار عمومی تبیین شود