مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:272022-01-22اقتصادي

وعده های خاندوزی برای بهبود وضعیت بورس


اگر آتش سوزی بود یا سیل و زلزله، با هر میزان خرابی پس از مدت مشخصی تمام می شد و مال باخته می توانست برای از نو ساختن سرمایه خود اقدام کند.

اما ریزش بورس بدتر از هر بلای طبیعی دیگر برای مدت نامشخصی ادامه دارد و حتی سهامدار نمی تواند تصور کند آخر این همه خسارت کجاست!؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، اگر آتش سوزی بود یا سیل و زلزله، با هر میزان خرابی پس از مدت مشخصی تمام می شد و مال باخته می توانست برای از نو ساختن سرمایه خود اقدام کند.

اما ریزش بورس بدتر از هر بلای طبیعی دیگر برای مدت نامشخصی ادامه دارد و حتی سهامدار نمی تواند تصور کند آخر این همه خسارت کجاست!؟ اگر آن همه صعود بازار سرمایه غیرطبیعی بود، این همه سقوط هم غیرطبیعی است.

سقوطی که عمر آن به 19 ماه رسیده است در حالی که برخی مدعی بودند می توان مشکلات آن را سه روزه حل کرد! وعده بهبود وضعیت بازار سرمایه در سه روز، یکی از وعده هایی بود که کاندیداهای ریاست جمهوری در روزهای پیش از انتخابات برای داغ کردن تنور قول و قرارهای خود با مردم به کار می گرفتند.

باید به بورس عمق ببخشیم تا بورس بتواند استخر عمیق تری باشد در همان روزها بود که ابراهیم رییسی که در حال حاضر بر صندلی ریاست جمهوری تکیه زده است، گفته بود: از وضعیت بورس متاثر بودم اما بعد از دیدار با برخی سهام داران متاثرتر شدم که چرا دعو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های خاندوزی برای بهبود وضعیت بورس

وعده های خاندوزی برای بهبود وضعیت بورس