مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-22سياسي

مادران شهدای جاویدالاثر همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) تجلیل می شوند


مادران شهدای جاویدالاثر تهران همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها در ویژه برنامه «مهرآیین» به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تجلیل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگ عمومی خبرگزاری فارس، همزمان با سالروز میلاد صدیقه طاهره حضرت زهرا سلام الله علیها، مسؤولان فرهنگسراهای تهران به دیدار مادر شهدا می روند و از خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل می آورند.

 متولیان فرهنگسرای تهران در این روز باشکوه در برنامه ای با عنوان مهرآیین به خانه مادران چشم انتظار که فرزندانشان به جبهه های نبرد حق علیه باطل رفته و هنوز بازنگشته اند، خواهند رفت.

بر همین اساس، هر کدام از فرهنگسرای تهران برنامه های متنوعی را در روز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها تدارک دیده اند که در ادامه برنامه تجلیل از مادران برخی از شهدای جاویدالاثر را که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تدارک دیده شده است، مشاهده می کنید: فرهنگسرای عترت؛ تجلیل از مادر شهید جاویرالاثر ابوالفضل مظاهری همراه با خادمیاران حرم رضوی فرهنگسرای اندیشه؛ تجلیل از مادر شهید جاویدالاثر سیدمحمد دیباجی فرهنگسرای فردوس؛ تجلیل از مادر معزز برادران شهید علی و حسن کرباسیان فرهنگسرای بهمن؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران شهدای جاویدالاثر همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) تجلیل می شوند

مادران شهدای جاویدالاثر همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) تجلیل می شوند